Több mint 2000 kárbejelentés érkezett az Allianzhoz

Több mint 2000 kárbejelentés érkezett az Allianzhoz

Több, mint 2000 kárbejelentés érkezett az Allianzhoz az országon február első hetében áthaladó viharos erejű szél következményeként. Az Allianz mindent megtesz a megnövekedett kárbejelentések hatékony kezelése érdekében, és online megoldásaival segíti ügyfelei lehető leggyorsabb kiszolgálását.

A hónap eleje jókora csapadékmennyiséget és orkán erejű széllökéseket hozott. Ennek következtében 4-én kedden és 5-én szerdán, két nap alatt több, mint 1800 esethez riasztották a tűzoltókat. A vihar az észak-dunántúli megyékben lépett be az országba, majd elérte Zala és Pest megyét, a fővárost, majd Borsod-Abaúj-Zemplén, Békés, Csongrád és Hajdú-Bihar megyékre is kiterjedt.

Az Allianz lakásbiztosításai – az általános szerződési feltételek szerint – fedezetet nyújtanak a viharkárokra, és munkatársai mindent megtesznek annak érdekében, hogy a lehető leghatékonyabb módon kezeljék és rendezzék a kárbejelentéseket. Felhívja továbbá ügyfelei figyelmét, hogy a gyorsabb és kényelmesebb kárrendezési folyamat érdekében válasszák az allianz.hu weboldalról elérhető Online kárbejelentés lehetőségét. Sőt, az ügyfeleknek a kárrendezés során lehetőségük van az Allianz ConnX alkalmazásával mobiltelefonon vagy táblagépen keresztül, az élő videós kárbejelentésre, mellyel online megoszthatják a káreseményről készült felvételeket a kárszakértővel.

Az előrejelzések szerint február második hete ugyancsak szeles, barátságtalan időjárást hoz, ezért kérjük, hogy tegyenek meg minden óvintézkedést az újabb károk megelőzésére. Amennyiben a baj mégis megtörténik, a káreseményeket minél előbb, az észleléstől számított két napon belül jelentse be!

Biztosítók