Belép a belföldi utasbiztosítási piacra az Europ Assistance Magyarország
Egyedülálló, a belföldi nyaralás közben előforduló egészégügyi, a gépjárművel, kapcsolatos problémákra, sőt, az otthon maradt családtagokra és a lakásra is vonatkozó komplex, egy hónapra is megköthető biztosítással lépett piacra az Europ Assistance Magyarország. A cég tavaly 256 ezer esetben sietett bajba jutott ügyfelei segítségére – áll az Europ Assistance Magyarország (EA Magyarország) pénteki bejelentésében.
Az Europ Assistance Magyarország a koronavírus okozta új helyzetre reagálva olyan terméket fejlesztett ki, amelynek alap koncepciója, hogy lefedjen minden olyan kockázatot, problémát, ami egy belföldi utazás során előfordulhat és megkeserítheti a nyaralást. Egyedi a termék abban a tekintetben, hogy nemcsak egy évre, hanem akár egy hosszabb nyaralás időtartamára, 30 napra is megköthető. Az utazással kapcsolatos már ismert kockázati tényezők - mint a baleset és az egészségügyi problémák - kiegészültek a COVID-19-re vonatkozó információk nyújtásával, illetve szükség esetén a teszt elvégzésének megszervezésével is. A csomaghoz poggyász- és felelősségbiztosítás is tartozik, az otthon maradottakat vészhelyzetben támogató segítségnyújtás, valamint - szükség esetén - gépjármű asszisztencia szolgáltatás is igényelhető.
„A hazai lakosság többsége idén a belföldi nyaralás mellett teszi le a voksát, és a világ egyik legnagyobb asszisztencia szolgáltatójaként kiemelten fontos számunkra, hogy ügyfeleink a mostani helyzetben is a lehető legnagyobb biztonságban érezzék magukat” – jelentette ki Kalmár László, az Europ Assistance Magyarországért is felelős régiós vezetője a termék bevezetésekor. Hozzátette, az új termék abból a szempontból is fontos mérföldkő a cég életében, hogy az asszisztencia szolgáltatás mellett maga a biztosítási fedezet is az EA cégcsoport egyik tagjához, az Europ Assistance S.A. Irish Branch vállalatához kapcsolódik.
Az Europ Assistance Magyarország 2019-ben összesen 256 ezer esetben nyújtott segítséget bajba jutott ügyfeleinek, . A legtöbbször valamely egészségügyi probléma esetén hívták a szolgáltatót: az összes megkeresés 55 százaléka, 140 ezer hívás érkezett valamely betegséggel, illetve balesettel kapcsolatos probléma miatt. Utazás, nyaralás közben történt váratlan esemény után a tavalyi évben 43 ezren tárcsázták az Europ Assiistance Magyarország call-centrét - ezek az esetek tették ki az összes hívás 17 százalékát. Az otthonnal, lakással kapcsolatos váratlan helyzetek – például csőrepedés, zártörés stb. – miatt közel 36 ezren telefonáltak, s az összes ügyfélhívás 14 százalékát az autós elakadással, műszaki problémával kapcsolatos telefonok jelentették.
Az Europ Assisztance Magyarország 2019-ben ünnepelte magyarországi jelenlétének 20. évfordulóját. A cég Magyarországon több mint 110 főállású dolgozót foglalkoztat, szolgáltató partnereinek száma meghaladja a kétezret.